Tuesday, December 18, 2018

Makeover Perfect Cover Two Way Cake



Perfect Cover Two Way Cake (14 gr) -- Rp. 150.000,-

Refill Rp. 99.000

The supreme combination of foundation and powder that blends beautifully with your skin tone, creating luxuriously smooth and soft makeup also maintaining fresh-looking flawless skin. Its ultra-fine particles helps absorb excess oil, blur imperfections and cover every inch of skin perfectly while feels like not wearing any makeup. Moreover, its water-insoluble formula helps maintain skin moistness and prevent skin dehydration. With no touch up needed, this long lasting two way cake will be your best anywhere anytime 'partner in crime'.
Perpaduan sempurna foundation dan bubuk yang menyatu cantik dengan warna kulit, menciptkan hasil yang halus, dan make up yang lembut, juga mempertahankan kulit segar tanpa noda. Partikelnya yang halus membantu menyerap kelebihan minyak, menyamarkan noda dan menutup setiap inci kulit anda dengan sempurna, terasa seperti tidak menggunakan makeup. Selain itu, formula nya yang tidak campur air membantu mempertahankan kelembaban kulit dan menghindari dari dehidrasi kulit. Tanpa perlu tambahan make up, bedak padat yang tahan lama ini akan menjadi teman terbaik dimanapun 'teman dalam darurat'.

#01 #02 Fair skin #03 Olive skin #04 #05 Dark Olive skin #06 #07 Deep skin and Male makeup

How to apply
Apply evenly onto face and neck after primary application and foundation. For natural and sheer finish, use powder brush. For sophisticated and smooth finish, pat with sponge.
Cara menggunakan
Aplikasikan dengan lembut ke wajah dan leher setelah make up dasar dan foundation. Untuk hasil natural dan halus, gunakan kuas bubuk. Untuk hasil yang menutup sempurna, gunakan spons.

Formula
- High performance particle powder
- full coated particle
- soft focus agent (nylon and boron nitride)
Formula
- partikel bubuk berkualitas tinggi
- mampu menutup sempurna
- agen lembut (nylon dan boron nitrida)